2012. július 25., szerda

34. rész - Még nincs vége.

Remélem most nem várattalak meg benneteket túlságosan. Igyekeztem még a nyaralás előtt megírni, ami sikerült is. A rossz hír viszont, az, hogy ez az utolsó rész... vagyis egyenlőre. Megpróbáljuk megfogadni a tanácsaitokat, és így egy kis időre eltűnünk. Pontosan nem tudom megmondani, hogy mennyi időre, de biztosan mondhatom, hogy nem fogunk örökre eltűnni. Addig is jó olvasást és remélem tetszeni fog :)
Angel



- Sajnálom. – suttogta rekedten.
- Nem kell sajnálnod. Megértem. – válaszoltam.
- Akkor miért nem vetted fel?
- Azt tettem, amit kértél. Meg azt akartam, hogy tudd, milyen érzés amikor nem hallgatják meg a másikat.
- Tényleg nagyon sajnálom. – szólalt meg újra és próbálta elkapni a tekintetem, ami hamarosan sikerült is neki. Szemei még mindig a fájdalomtól csillogtak. Homlokomat az övének támasztottam és úgy kezdtem el újra beszélni hozzá.
- Mint mondtam, ez felesleges. Tény, hogy fájt, de nem a viselkedésed, hanem az, hogy annyira tehetetlennek éreztem magam abban a pillanatban. Nem tudtam hogyan segíthettem volna rajtad.
- Pedig rengeteget segítettél, anélkül hogy tudnál róla. – simított végig az arcomon.
- Ezt hogy érted?
- Rájöttem, hogy bármennyire is nehéz az élet, sosem szabad elveszíteni a reményt. És sosem szabad ellökni a másikat magadtól. Nagyon is szeretlek és nem akarok fájdalmat okozni neked. És tényleg nagyon s..
- Ha még egyszer meghallom, esküszöm nem lesz jó vége. – vágtam a szavába vigyorogva, miközben az egyik ujjamat az ajkaira szorítva elhallgatattam.
- Bocsánat. – válaszolta egy félmosoly kíséretében miután elvettem a kezem. Arcát lassan közelítve csapott le ajkaimra, melyek szinte rögtön elnyíltak. Kezeimet lassan az arcára vezettem ő pedig derekamnál fogva húzott közelebb magához.
- Khm…  - a hang hallatára egyből szétrebbentünk. – Kezdünk Samantha. – mondta ki végül Danielle.
- Azonnal megyek. – válaszoltam kissé zavartan, majd egy gyors csók után már rohantam is a színpad irányába.

Miután végeztünk a backstage-ből figyeltük a fejleményeket. Elérkezett az eredményhirdetés. Már csak négyen álltak a színpadon. Matt, a fiúk, Rebecca és Cher. Csak a szavazatok száma a döntő, nincs esély a párbajra. A fiúk és Rebecca továbbjutottak, de Cher miatt még izgultunk. És nem hiába, kiesett, de olyan büszkén állt ott a színpad közepén. Biztos, hogy nem itt ér véget az ő története.

***

Az utolsó hét is elérkezett. Hihetetlen, vagyis számomra mindenképp az. Hétről hétre egyre keményebben kellett dolgoznunk, egyre többet teljesíteni és ezek mellett még a magánéletünket is formáznunk kellett. Ezen a héten se volt másképp. Lou tegnap este sürgött forgott a szobánkba, vagyis előbb a srácoknál. Én éppen náluk voltam, és értetlenkedve figyeltem amint ügyködött. Magyarázatot várva pillantottam a srácokra, hátha kapok valami épkézláb választ, de reménytelen eset volt.
- Sam, lehetne egy kérésem? – tört meg végül Louis.
- Attól függ. Mi lenne az? – kérdeztem vissza.
- Nagy gond lenne, ha pénteken itt kellene aludnod? – kérdezte félve.
- Mit tervezel Tomlinson? – kérdeztem az egyik szemöldökömet felhúzva.
- Hát… szeretném meglepni Hallie-t. – erre a többi srác hatalmas ’húúú’-t hallatott. Perverzek.
- Legyen. Nem gond.
- Imádlak. Ezer hála.
- Ugyan. De most ha nem haragszotok, megyek. Még van egy kis dolgom. – nyomtam egy puszit Zayn arcára és már indultam is.

***
- Az hittem, hogy már nem is jössz.
- Bocsi, csak elhúzódott a próba.
- Nincs semmi gond.
- Mi az úti cél?
- Park?
- Tökéletes. – válaszoltam és már indultunk is. Mint mindig, most is rengeteget meséltünk egymásnak, szerintem sose lesz elég időnk, hogy mindent bepótoljunk, de igyekszünk. A parkba érve kerestünk egy kevésbé mozgalmas részt. Igaz már elmúlt 6 óra és sötétedik, de jobb félni, mint megijedni. Séta közben találtunk egy nyugodt kis részt, ahol leültünk és folytattuk a mesélést, de akkor egy kínos pillanathoz tértünk.
- Sajnálom, ugye tudod?
- Mégis mit?
- Azt, hogy úgy eltűntem.
- Az már a múlt. A múltat pedig ne bolygassuk Nath.
- De ezt a részét meg kell beszélnünk.
- Nem kell. Értem én.. mindent feladtál a karriered érdekében és tessék, meg is lett a gyümölcse, énekes vagy.
- Nem egészen így történt..
- Akkor?
- A szüleim döntése volt. Úgy gondolták, hogy a távolság csak fájdalmat okozna és rossz hatással lenne rám meg…. Te is. – halkult el a végére.
- Micsoda? Mégis miért? – kérdeztem vissza.
- Emlékszel a táboros incidensekre? – önkéntelenül hangosan felnevettem, amikor hirtelen emlékképek sorozata jelent meg előttem, amint mindig kiszöktünk a táborból, vagy éppen a  másikhoz szöktünk át, amit persze tiltottak.. de ezek csak az apróbb dolgok voltak.
- Igen.  – válaszoltam vigyorogva.
- Hát azok miatt… féltek, hogy belesodornál a rosszba. Így úgy gondolták, hogy az lesz a legjobb módszer, ha minden kapcsolatot megszűntetek veled.
- Még titokban se tudtál volna elérni?
- Nem... vagyis de. Az első próbálkozásomnál kitörölték a számod, további próbálkozásoknál már letiltották a számod.
- Ez... ez elég durva. - válaszoltam lesokkolva.
- Nagyon nehéz volt, talán az életem egyik legnehezebb időszaka volt.
- És ez mind miattam.
- Nem.. tudták, hogy a médiával kapcsolatos foglalkozást akartam már egészen kis korom óta, de ezt te is tudod. És mivel támogattak, mindenben a legjobbat akarták, semmi hiba, csak a tökéletes.
- A tökéletes dolgok unalmasak.
- De a tökéletes pillanatok nem.
- Nincs olyan, hogy tökéletes. - vágtam rá mosolyogva. - Gyere, menjünk tovább. - azzal felpattantam és magam után rántva megindultunk. A hallba érve nem tudtuk elengedni egymást, egész úton folyamatosan meséltünk és még most is. A kanapén ülve folytattuk, de már fogtuk a hasunkat a sok nevetéstől, ezt a recepciós nem is nézte túl jó szemmel.
- Azt hiszem itt az ideje, hogy menjek. - mondta Nathan.
- Máris? - kérdeztem miközben az órámra pillantottam. - Oh, már ennyi az idő? Nekem is mennem kellene.
- Rendben, akkor szia. - hatalmas vigyorral az arcán hadonászva a kezével, amitől muszáj volt nevetnem.
- Szia. - köszöntem el én is.
- Sam, várj! - kiabált utánam, én pedig egyből megfordultam és neki ütköztem. Zavaromban nem tudtam merre nézzek, miközben egyik kezét a derekamra csúsztatta, majd közelebb húzott magához úgy, hogy homlokát könnyedén az enyémhez érintette. - Hiányoztál. - suttogta. - Annyira sajnálom, hogy a szüleim miatt ezen kellett keresztül mennünk.
- Nathan, ezt ne. Az már a múlt. Vége. - válaszoltam mélyen a szemébe nézve, majd elkövettem azt a hibát, hogy lepillantottam az ajkaira, majd újra szemeit kezdtem el fürkészni.
- Esélyünk sem volt. - válaszolt még mindig suttogva, majd másodperceken belül puha ajkait az enyémekre nyomta, kezével pedig közelebb húzott magához engem pedig az a kellemes bizsergető érzés kapott el, de amint észhez tértem óvatosan elhúzódtam tőle.
- Sajnálom, de ez nekem nem megy... vége, vagyis mindenesetre számomra már rég vége. - mondtam neki, miközben ő még mindig maga elé meredve állt előttem. Nem mert a szemembe nézni, szerintem még maga sem fogta föl teljesen, hogy ezt most tényleg megtette. - Tényleg sajnálom. - végig húztam a kezemet a karján, majd a kezénél megállapodott. Erre fölemelte a fejét és megeresztett egy halvány mosolyt, én pedig kezét lassan elengedve megindultam a szobánk felé.


***

Az utolsó show is a kezdetét vette. Egyre nagyobb volt a rohanás, egyre nagyobb volt a feszültség, szinte vágni lehetett. Sminkesek, stylistok és statiszták rohangáltak föl és alá, mindent tökéletesre akartak csinálni. A show Matt Cardle produkciójával kezdődött, ami a Firework volt, majd jöttek a srácok, akik általuk elsőként előadott szám, a Torn volt, végül pedig Rebecca jött a Sweet Dreams című dallal. Majd ezután következett az eredményhirdetés. Dermot felállt a színpad közepére és elkezdte a már jól betanult szövegét.

*Üdvözlök mindenkit ezen a nagyon izgalmas és nagyon feszült X-faktor döntőn. Perceken belül kiderül, hogy ki lesz a két esélyes az első helyre, aki pedig a legtöbb szavazatot kapja, annak itt véget ér a verseny. Szóval, most következzenek a versenyzők és a mentorok.


Dannii Minogue és Matt Cardle... Cheryl Cole és Rebecca... és végezetül Simon Cowell és a One Direction.

Oké, akkor folytassuk. A nézők szavazatai szerint a két továbbjutó szinte fej-fej mellett haladt, aki pedig a legkevesebbet kapta, az harmadikként végez és ma el kell hagynia az X-faktort. Sok szerencsét mindenkinek!

Az első versenyző, aki bejutott a végső döntőbe, nem más, mint... Matt. Gratulálok Matt.

Szóval One Direction és Rebecca. Egyikőtök biztos, hogy bejut a Top 2-be, de valamelyikőtök kevesebb szavazatot kapott és annak mennie kell. A következő versenyző, aki továbbra is versenyben van, az... Rebecca. Gratulálok, hamarosan újra láthatunk.

Oké srácok, akkor most nézzük meg a legjobb pillanataitokat. 

Fiúk, az arcotokon látom, hogy mennyire el vagytok keseredve, de mondjátok el, milyen volt ez számotokra? Mi volt a fénypont?

-  Egyszerűen fantasztikus volt és számomra a fénypont az volt, amikor a mentorháznál voltunk és mindannyian próbáltuk a legjobbat kihozni magunkból. - válaszolt Louis.
- Zayn, mi lesz a One Direction-nel ezek után?
- Határozottan együtt maradunk. Nem ez lesz az utolsó a One Direction-ből.
- És Simon.. ezek a srácok.. mármint úgy értem, manapság itt van a JLS, és a hasonló bandák, akik most a toppon vannak. Mi lesz velük?
- Értem amit mondani akarsz.  Azoknak akik felemelték a telefont és szavaztak rájuk csak annyit mondok, hogy ez csak a kezdett. *

A percek csigalassúsággal teltek, attól a pillanattól kezdve, hogy Rebecca nevét kimondták. Teljesen lehetetlennek gondoltam, hogy ez most tényleg megtörténhetett, nem akartam elhinni. Pedig igen.. nekik tényleg itt ért véget a verseny. Hihetetlen, hogy mennyi minden történt az elmúlt hetekben. Rengeteget fejlődtünk, a srácok is és mi is. Rengeteg energiát fektettünk bele a próbákba és emellett a magánéletünkkel is foglalkoznunk kellett, ami valljuk be, egyikőnknek se ment a legegyszerűbben, de végül mégis megtaláltuk a boldogságot. És ami biztos, hogy Zayn-nek igaza volt, ez nem az utolsó volt tőlük, ez még csak a kezdet. És hogy mi lesz velünk? Nem tudom... de az biztos, hogy tőlünk se ez volt az utolsó. A mi történetünknek sincs még vége.


 


3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett a történet, mindig alig vártam az újabb részeket:D remélem nem sokáig tűntök el;) Én várom a következőket!!:D

    VálaszTörlés
  2. Hat... Ezzel a resszel nekem azt sugalltad, hogy: 'nesztek barmok, itt a resz, aztan takarodjatok'. Nalatok a tortenet minosege visszafele haladt. Az elejen meg volt kedvetek irni, meg minden, az utolso reszek meg mar nehezetekre esett, es csak gyorsan le akartatok tudni. Azt javaslom ilyen hozzaallassal ne kezdjetek ujat, mert az is csak ilyen ergya mu lesz, es abbol van sok masik. Sajnos ezt a reszt sem tudom megdicserni. Annyit varattatok, hogy kozben ezer masik tortenetbe kezdtem, es halvany lila fingom nem volt, hogy egy ket dolognal mi volt a kezdet. Plusz megint visszatert a 'levelforma'. Gyorsan megvalaszoltad a fo kerdeseket, amiket kotelezo felszolitassal megcsillagoztak, aztan rohantal nyaralni. En elolvastam az egeszet, es ha komolyan vennetek, akkor lehene ebbol jobb is, de nem teszitek, inkabb sirtok-ritok, meg sajnalkoztok, ahelyett, hogy inkabb gondot forditanatok egy tortenet megirasara. Ez hianyziik beloletek, es ez egy iro egyik fo ismerve.

    Sajnalom, hogy ilyen nyers voltam, de sajnos az elet nem csak pozitiv kritikabol all. A kovetkezo tortenetet csak akkor kezdjetek, ha eleg lelkiismeretesek vagytok mar. Betartotok valamilyen rendszert (heti 1x jelentkeztek pl.), erzessel irtok, es nem csak letudjatok, na akkor johet a kovetkezo. Addig keruljetek el az irast. Sok sikert!

    VálaszTörlés
  3. Ez muszály folytatnotok :D követeljük a 2. évadot :D

    VálaszTörlés