2012. június 11., hétfő

29. rész - Muszáj elmondanom.

Tudom, hogy már megint sokáig kellett várnotok, de próbálunk igyekezni. Igaz ez a rész nem sikerült úgy, ahogy szerettem volna, de majd a következő jobb lesz és a lényeg, hogy elkészült. Várjuk a véleményeket. Jó olvasást!
Britta






Ezen a héten Matt Cardle, Wagner és a sztárvendég, Olly Murs előadásán fogunk fellépni. Már ma elkezdtük a koreográfiákat tanulni. Egész nap másból se álltunk csak próbákból. Hat óra körül engedtek el minket, de még mielőtt bemehettünk volna a szobánkba összetalálkoztunk Zayn-nel a folyosón.
- Sziasztok. – köszöntött minket vigyorogva.
- Szia. – köszöntünk szinte egyszerre Sam-mel.
- Épp hozzátok indultam, de még jó, hogy összefutottunk. Most végeztetek a próbával?
- Igen. – válaszolt Sam.
- Hallie, van kedved sétálni egyet? – nézett rám, miközben én ásítottam.
- Most azonnal?
- Egy óra múlva is jó.
- Oké, akkor találkozzunk itt.
- Rendben. Akkor megyek is. Sziasztok. – integetett nekünk, de még egy gyors pillantást váltott Sam-el egy vigyor kíséretében. Gyorsan rápillantottam Sam-re, aki szerényen mosolygott. Nem tudtam mire vélni ezt a viselkedést, de inkább nem szóltam semmit.
- Szia. – mi is elköszöntünk Zayn-től, aztán elvonultunk a szobánkba. Azonnal elmentem fürdeni és a kádban sikerült egy kicsit elbóbiskolnom.
- Igyekezz, mert megint nem készülsz el időben! – kopogott Sam az ajtón, amire szemeim kipattantak. Gyorsan kimásztam a kádból és mentem öltözködni. Az öltözés szerencsére most nem tartott sokáig. Ezután még megfésültem a hajam, felvettem a sálam meg a dzsekimet, cipőt húztam és mentem is. Zayn már az ajtó előtt várt. Séta közben lábaimat figyeltem, amik lassan lépdeltek előre. Kezeim a nadrágzsebemben, hajam arcomat takarta, amibe a viharos szél többször beletépett. Szótlanul sétáltam Zayn mellett, aki a tegnapi nap eseményeit ecsetelte. Elmesélte, hogy mi történt vele és Sam-mel.
- Rendkívül csendes vagy. Valami baj van?
- Fáradt vagyok.
- Figyeltél, arra amit mondtam?
- Igen, és örülök, hogy beszéltek.
- Ez nem volt valami meggyőző.
- Ne haragudj.
- Miért nem mondtad, hogy nincs kedved sétálni?
- Van kedvem sétálni, csak elvagyok gondolkozva és fáradt vagyok, de ennek ellenére élvezem a társaságod és örülök, hogy lhívtál. – dobtam felé egy félmosolyt.
- Rendben. – mosolygott ő is. A séta hátra levő részében Louis-ról faggatott, de nem sok mindent húzott ki belőlem, így inkább témát váltottam és a táncról kezdtünk beszélgetni, meg a próbákról.
- Bejössz hozzánk? – kérdezte, mikor már a házba értünk és épp a folyosón álltunk.
- Nem hiszem, hogy ez most jó ötlet.
- Ugyan már. Nem kell vele beszélned, csak velem leszel. Ígérem. – tette a szívére a kezét.
- Rendben. – egyeztem bele. A srácok a nappaliban hülyéskedtek, meg zenét hallgattak, mi pedig elvonultunk a hálóba. – Mindjárt jövök, elszaladok pisilni. – dobtam le a dzsekimet és a sálam az ágyára.
- Oké.
Kimentem a hálóból és egyenesen a fürdő felé vettem az irányt. A srácok olyan hangosan hallgatták a zenét, hogy az egész szoba dübörgött. A fürdőszoba elé érve lábaim bizseregni kezdtek a zene hallatán, de most nem engedtem a kísértésnek. Lenyomtam a kilincset és benyitottam a fürdőbe, de abban a pillanatban meg is bántam. Lábaim földbe gyökereztek, testem megmerevedett, úgy álltam az ajtóban, mint egy szobor. Csak bámultam Louis-t, aki épp a zuhany alól lépett ki meztelenül. Tekintetem egyszerűen nem tudtam levenni csupasz testéről. Kétszer futtattam végig szemem rajta a talpától a feje búbjáig. Beindultak a hormonok és az adrenalin folyni kezdett az ereimben. Hirtelen - mint valami film – leforgott szemem előtt, hogy mi történne most, ha nem lenne senki a szobában és, ha levetkőzném gátlásaimat. Eddig még észre sem vettem, hogy ilyen jó teste van. Valahogy abban a pillanatban nem akartam megtudni, hogy milyen fejet vághatok. Mikor észbe kaptam kezem gyorsan a szemem elé tettem, de még így is láttam tökéletes testét. Louis azonnal a törölköző után kapott és gyorsan a dereka köré csavarta. Ezután megfogtam a kilincset és becsuktam magam mögött az ajtót. Éreztem, hogy ég az egész fejem és körülbelül olyan piros lehet, mint a paradicsom. Hirtelen elnevettem magam, de aztán arcom vonásai ismét kisimultak. Háttal neki dőltem az ajtónak, majd lecsúsztam és leültem a földre. Agyamban még egyszer végigfutott az előbbi jelenet. Teljesen a hatása alatt voltam még mindig. Nem tudom mennyi ideig ültem ott, de egyszer csak nyílt az ajtó mögöttem én pedig beestem rajta. Felfelé nézve láttam, ahogy Louis engem néz és immár felöltözve állt mellettem.
- Jól vagy? – guggolt le mellém.
- Azt hiszem. – megfogta a kezem, majd felállt, engem felsegítve a földről. Egymás szemébe néztünk, de én nem bírtam sokáig, így lesütöttem a szemem. – Sajnálom az előbbit. Én nem tudtam, hogy bent vagy… én csak… - kezdtem magyarázkodni.
- Nyugi. Semmi baj. Előfordul az ilyen. – mondta egyszerűen, mintha mi sem történt volna.
- Ezt csak azért mondod, hogy ne érezzem magam kellemetlenül, ugye? Ne, ne is válaszolj! Inkább megyek. – fordítottam neki hátat. – És még egyszer…ne haragudj. – fordultam vissza.
- Nincs harag. – mosolygott, majd elindult a nappali felé, én pedig végre elvégeztem a dolgomat. Mielőtt visszamentem volna Zayn-hez megmostam az arcom hidegvízzel, hogy ne égjen annyira.
- Te aztán sokáig pisilsz. – jegyezte meg Zayn, mikor beléptem a szobába.
- Nem pisilek sokáig, csak történt valami.
- Mi történt? – nézett rám kicsit megijedve.
- Semmi különös…csak rányitottam Louis-ra, aki épp akkor végzett a zuhanyzással. – mondtam semmit mondóan, de mégis kicsit idegesen. – De egyébként tényleg semmi. – Zayn rám nézett és mikor végre felfogta, hogy én most mit is közöltem vele nevetni
kezdett. Őszintén szólva ez már nem nevetés, hanem röhögő görcs volt. Fetrengett az ágyon, majd onnan is sikerült leesnie. Ezt végig nézve már én sem bírtam tovább és én is nevetni kezdtem azon, ahogy ő nevet. Miután kinevettük magunkat ő még tovább akarta firtatni az ügyet, de én eltereltem a témát, majd nem sokkal később elköszöntem és elmentem a saját szobánkba. Ott az a kép fogadott, hogy Alexa és Collin a kanapén falták egymást. Gyorsan bementem a hálóba, ahol Sam épp a laptop-ján ügyködött. Mielőtt bármit is kérdezhetett volna neki is elmondtam, hogy mi történt velem és Louis-val. Ez ugyanolyan reakciót váltott ki belőle is, mint Zayn-ből.
Ennek az élménynek a hatására az éjjel elég kimerítő, illetve azt is mondhatnám, hogy kielégítő álmom volt, amit inkább nem részleteznék. Reggel úgy ébredtem, hogy a párnát markolom én pedig csurom víz vagyok a verejtéktől. Abban reménykedtem, hogy álmomban egy szó se hagyta el a számat, de amint kikeltem az ágyból Sam egyből rám vigyorgott.
- Jól aludtál az éjjel? – húzta fel a szemöldökét.
- Megyek tusolni. – mutattam az ajtó felé, de már éreztem, hogy vörösödik a fejem.

Próba után a srácok látogattak meg minket.
- Pénteken valami fesztivál féle lesz. A Temze partjától nem messze van egy nagy füves terület és ott lesz. Arra gondoltunk, hogy elmehetnénk. – dobta fel a témát Zayn.
- Este lesz tűzijáték. – lelkesedett Harry.
- És sok kaja. – jegyezte meg Niall még nagyobb lelkesedéssel.
- Lesznek árusok, szabadtéri programok, meg fellépők. Szerintem jó lesz. – mondta Liam vigyorogva.
- Én benne vagyok! – vágtam rá.
- Én is! – csatlakozott hozzám Sam is.
- Remek, akkor ezt meg is beszéltük. – dőlt hátra Zayn Sam ágyán.

***

- Basszus, az ágyon hagytam a telefonom! – jutott eszembe.
- Ne már! – nyafogott Zayn.
- Sietek. – mondtam, majd gyorsan visszaszaladtam a telefonomért. – Mehetünk!
A helyszínre busszal mentünk, így egész gyorsan odaértünk. A zene hangosan szólt, az ételek illata már messziről érződött, a fények villanása is látszódott. Mikor egyre bentebb haladtunk nem egyeztek véleményeink, így több csoportra oszlott a csapat. Niall, Liam és Danielle az ételek irányába mentek, Zayn és Sam a színpad felé igyekeztek, én, Louis, Harry és Cher az árusokat vettük célba. Imádtam a kis bazárokat, bizsukat és játékokat. Imádok nézelődni és ami megtetszik, muszáj megfognom és megnéznem közelebbről. Én és Cher vettünk egy-egy világító ördögszarvat, amit egyből fel is vettünk. Vettem egy hatalmas színes nyalókát, amit igaz nem ettem meg egyből, de jó lesz későbbre is. Nem tudom mióta nézelődtünk, de Cher bejelentette, hogy muszáj megtalálnia a mosdót és, hogy ne menjen egyedül Harry is vele ment. Louis és én kettesben maradtunk. Egy darabig szótlanul haladtunk tovább, de aztán Louis megtörte a csendet.
- Szerintem jól döntöttünk, hogy eljöttünk. Jó a hangulat, a zene…
- Igen, szerintem is. – ezután ismét beállt a kínos csend. Egyszerűen semmi nem jutott eszembe, hogy miről beszélhetnénk.
- A próbák jól mennek?
- Igen. A mostani koreográfiák közül van is egy kedvencem. Elég erotikus. Még sosem táncoltam így, de nagyon magamévá tettem.
- Ejha. Szívesen megnézném. – mosolygott.
- Holnap lesz rá lehetőséged. – mosolyogtam vissza.
- Reméltem is.
- Figyelj, én… - kezdtem volna bele, de pont akkor lépett oda hozzánk a Liam társaság finomabbnál, finomabb ételekkel a kezükben.
- Ez egyszerűen isteni. Ezt meg kell kóstolnotok! – mondta Niall, aki épp valami süteményt evett egy kisebb dobozból, amit felénk nyújtott, hogy vegyünk belőle.
- Köszi. – mondtam, majd elvettem egy darabot.
- A többiek merre vannak? – kérdezte Danielle.
- Harry és Cher a mosdót keresik, Zayn és Sam elvileg a színpad közelében vannak.
- Szerintem mi is elnézhetnénk a színpad felé. – nézett Danielle Liam-re, majd ránk.
- Gyerünk. – indult meg Liam barátnője derekát átkarolva.
Mikor elértük a tömeget nem találtuk Zayn-t és Sam-et, így bentebb verekedtük magunkat. Közben írtam sms-t Harry-nek, hogy a színpad előtt keressenek majd minket.
- Ott vannak. – mutatott bal irányba Niall, mi pedig odamentünk hozzájuk.
- Sziasztok. – köszöntünk egymásnak. Pár perc múlva Cher és Harry is megérkeztek. Együtt tomboltunk az ismerős dallamok hallatán. Egyszer egy nagyobb darab férfi nekem jött és egyenesen Louis karjaiba lökött. Átkarolta derekamat és egymás szemét fürkésztük. Gyönyörű kék szemei csillogtak, mikor a reflektorok fénye néha meg-meg megvilágították őket. Éreztem, hogy elgyengülök és erős vágyat éreztem, hogy megcsókoljam.
- Hallie! Kérsz még? – a pillanatot Niall szakította meg. Louis hirtelen elengedett én pedig Niall felé fordultam, aki épp a sütis dobozt tartotta felém.
- Niall. – forgatta a szemeit Liam.
- Mi van? – nézett rá Niall értetlenül.
- Semmi. – mondta, majd ismét Danielle felé fordult.
Az este további részében is nagyon jól éreztük magunkat. Egyszer táncoltam Louis-val is és, hogy őszinte legyek nagyon élveztem. Tizenegy óra előtt öt perccel bejelentették, hogy öt perc múlva kezdődik a tűzijáték. Egyre jobban izgatott voltam, de nem a tűzijáték miatt, hanem mert egyre nagyobb késztetést éreztem egy vallomásra.
- Louis. – léptem oda hozzá.
- Tessék?
- Beszél… - kezdtem volna bele, de ismét megzavartak.
- 3, 2, 1. – mire a mikrofonnál álló férfi kimondta az egyet, dörrent a hang és elkezdődött a tűzijáték, közben elindítottak egy zeneszámot is.
- Akkor is elmondom. – mondtam magamban. – Louis!
- Igen? – nézett rám, majd ismét a tűzijátékot figyelte.
- Muszáj elmondanom valamit, mert megfulladok.
- Nézd milyen gyönyörű. – szerintem nem hallotta, amit mondtam, de már tényleg nem bírtam tovább. Muszáj volt a tettek mezejére lépnem. Megfogtam az állát és magam felé fordítottam, hogy rám nézzen. Egyenesen a szemembe nézett én pedig egyszerűen telibe találtam. Ajkaim az övére tapasztottam és éreztem ajkai édes ízét. Vadul téptem ajkait, nyelvem pedig úgy járt körbe az övé körül, mint valami propeller. Pár másodpercen belül az övé is hasonló gyorsasággal mozgott, majd megragadta a csípőm és az övéhez szorította, majd másik kezével a hátam karolta át olyan szorosan, ahogy csak tudta. Kezemmel én is belemartam vállába, a másikkal pedig haját borzoltam. Pár perc múlva arra lettünk figyelmesek, hogy a többiek mellettünk hangosan húznak. Rájuk pillantottunk, majd a felettünk durranó tűzijátékra, végül ismét egymás szemeit fürkésztük. Csodálatos volt ez a pillanat, szebbet el sem tudtam volna képzelni.
- Ez most azt jelenti, amire gondolok? – vigyorgott édesen.
- Attól függ mire gondolsz!? – vigyorogtam én is.
- Imádlak. – mondta, majd orrát az enyémhez nyomta. Egy puszit lehelt ajkamra, ezután ismét csókolni kezdtük egymást.
A tűzijáték után elkezdtek szállingózni az emberek, így úgy döntöttünk mi is elindulunk vissza a házba. Szinte majdnem egész úton minket ugrattak a többiek. Mikor visszaértünk a házba hosszas búcsúzkodás után elváltunk egymástól Louis-val, majd Sam egyből letámadott kérdéseivel. Körülbelül hajnali egyig voltunk fent, addig beszélgettünk, aztán másnap kicsit későn is ébredtünk fel.

***

Mikor megláttam a fellépő ruhát, amit Matt produkcióján fogunk viselni, kicsit kikerekedtek szemeim, de aztán egészen megtetszett. Gyorsan fel is vettem, mivel egyébként is Matt fog kezdeni. Műsor előtt Lou alaposan szemügyre vett és alig akart felengedni a színpadra is. A színpadon nagyon jól éreztem magam és most életemben először szexinek és dögösnek is. Miután lementünk a színpadról, azonnal mentünk átöltözni. A következő produkció, amin felléptünk az Wagner-é volt. Miután lement az összes produkció utána következett a közös produkció, amin nem csak a jelenlegi versenyzők vettek részt, hanem azok is, akik már kiestek. Olyan gyönyörű volt az egész, hogy libabőrös lettem, a lábaim pedig beleremegtek. Ezután következett az utolsó műsorszám, ahol Olly Murs énekelt, mi pedig mellette táncoltunk. Kisebb várakozás után eljött az idő, hogy kiderüljön ma ki megy haza. A párbajozók pedig nem mások voltak, mint Paije Richardson és Cher. A felkészülési idő alatt öntöttük Cher-be a lelket és bíztattuk, még Aiden is odajött hozzánk. A párbaj alatt és után agyon szorítottuk egymás kezét Sam-mel, de mikor kimondták, hogy Paije megy haza egy hatalmas kő esett le a szívünkről. Azonnal kimentünk Cher-hez a színpadra és hatalmas, közös ölelésben részesítettük. Mikor elengedtük a könnyeit törölgette.

A buli ismét nagyon jól sikerült és a hangulat is jó volt, mint mindig. Kivételesen hamarabb leléptem, mert fáradt voltam és jobbnak láttam elmenni aludni. Másnap teljesen kipihenten ébredtem. A délelőttöt és a délután kis részét Ninánál töltöttem. Sokat beszélgettünk, sütöttünk sütit, még anyuékat is felhívtuk. Négy óra körül hozott vissza a házhoz. Délután szunyókáltam egy kicsit, aztán arra ébredtem fel, hogy Sam simogatja a karom, hogy ébredjek fel, mert a fiúk várnak át minket hozzájuk. Megpróbáltam összeszedni magam, majd kis idő múlva sikerült átjutnunk a fiúkhoz, ahol egyből Louis karjai közé bújtam. Nem tudom mióta voltunk már ott, mikor Harry egyszer csak feldobott egy érdekes témát…

4 megjegyzés:

  1. Ez iszonyat jóóó lett.*-* legyen ma a folytatás lécci, lécci, lécci! 'kedvenc fanfiction'.

    VálaszTörlés
  2. eddigi legjobb rééész.:) kövit!

    VálaszTörlés
  3. ez nagyon jó lett. nagyon várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  4. Uj reeszt ide nekuuunk!!!

    VálaszTörlés