2012. március 18., vasárnap

16. rész - Hogy mi?!

Nem tudom mi volt most velem, de tanulás közben rengeteg ötletem lett, így kihasználva az alkalmat gyorsan le ís írtam. Nekem az összes általam írt rész közül ez tetszik a legjobban. Remélem ezzel nem csak én vagyok így. Várom a kommenteket is :)
Angel





Miután a srácok is tovább jutottak sikeresen lenyugodtunk, majd mindenki eltűnt, pont ahogy megbeszéltük. Kivéve persze Liam és Niall. Elhívtuk őket azzal az indokkal, hogy valamit segíteniük kell, persze szegények hiába kérdezték, hogy ugyan miben, nem mondtuk meg nekik. Teljesen értetlenül tekintettek a terasz ajtaja felé. Ekkor beinvitáltuk őket.. teljes sötétség volt. Niall egyből megkereste a villanykapcsolót, és abban a pillanatban a többiek elkiáltottak egy „Boldog születésnapot”-ot. Szegény srácok lemerevedtek, csak akkor tértek észhez, amikor felköszöntöttük őket.

A buli közepe felé Hallie szervezett egy táncbemutatót. Mindenki körbeállt és egymást váltogatták a táncosok. Nagyszerű ötlet volt, voltak táncosok akiknél kb a padlót verdeste az állunk, annyira jó táncot nyomtak. Vagyis Hayley esetében ez biztos így volt.Megjegyeztem, h ogy milyen jól nyomja, de semmi reakciót se kaptam. Gyorsan oldalba böktem, de még igazán arra se reagált.
- Itt vagy? – kérdeztem felém fordulva.
- Mi? – kérdezett vissza. – Itt persze. – válaszolta, mikor végre felfogta kérdést.
- Nem úgy tűnik. – nevettem el magam. – Csak azt mondtam, hogy milyen jól nyomja. – biccentettem a fejemmel arra a srácra.
- Aha, igen. – helyeselt.
- Hallie, mi van veled? – legyintettem meg a kezem előtte, de semmi, újra elbambultam. 

Miután a srác lelépett, láttam, hogy Hallie a tekintetéve keresi a srácot. Sose láttam még ilyennek , teljesen elbűvölte a srác. Próbáltam beszélni hozzá, de se kép, se hang..
– Hallie! – csettintgettem az ujjammal a szeme előtt.
- Tessék!? – nézett rám.
- Merre jársz? – kérdezte. - Ennyire nagy hatást keltett benned ez a srác?
- Aha. Nagyon jól táncolt.
- Szerintem nem csak a tánctól vagy annyira lenyűgözve.
- Te meg miről beszélsz? – nézett rám kérdőn.
- Semmiről, viszont most én jövök, úgyhogy megyek. – mondtam, majd beálltam a kör közepére és táncolni kezdtem. Annyira bele merültem a táncba, hogy nem vettem észre, hogy a kör széle felé haladok. Éreztem, hogy valakinek neki megyek, rá se nézve, egy gyors bocsánatkérés következett.
- Bocsánat, nem volt szándékos. Csak.. - kezdtem bele, de félbe szakítottak.
- De annyira belemerültél a táncba.. tudom Sammy, ismerlek már. És semmi gond. - mosolygott rám Zayn. Kezeim mellkasán pihentek, és ahogy szemei megcsillantak, hirtelen vágy fogott el. 'Nem! Nem szabad, hiszen neki barátnője van, neked pedig barátod. Egyáltalán mi a franc ütött beléd Samantha Aureer? Verd ki ezt az őrültséget a fejedből!' Halványan megráztam a fejem ,hogy észhez térítsem magam, majd végül sikerült megszólalnom.
- Ha nem baj, én folytatnám. - majd egy mosoly kíséretében eltávolodtam tőle és visszatáncoltam magam a kör közepére.

A buli vége felé láttam, ahogy Harry és Hallie együtt táncoltak. Harry szeme csak úgy csillogott a boldogságtól. Nem tudtam mire vélni, bár sejtem mi lehet az oka. A következő percekben nem figyeltem oda, már csak azt vettem észre, hogy újra egy körbe áll mindenki. Ekkor vettem észre, hogy Hayley azzal a sráccal táncol, aki úgy elbűvölte. Miután ennek vége volt, nem sokkal rá Lou-val csatlakoztunk a Niall- Hallie pároshoz. Louis szokásosan hozta a formáját, de most mi se voltunk kivételek ezalól. Amikor a srácok nem figyeltek egy "később mesélned kell" nézéssel néztem , de ő ezt észre sem vette. Éjfél tájt kezdtek szállingózni az emberek, így mi is elhatároztuk, hogy ideje menni.
Fent a szobánkba nem hagytam annyiban ezt a srác dolgot, és ezzel mentem agyára szegény barátnőmnek, de viszonylag jól bírta.. vagyis pontosítok, bealudt rajta így én is követtem a példáját.

Másnap reggel Hayley már nem volt bent a szobában, de hangos nevetést hallottam a medence felől. Kinéztem az ablakon és láttam ahogy Hayley és Louis szerencsétlenkedik a medencében. Halványan elmosolyodtam rajtuk majd belevetettem magam az egész napos semmittevésbe. Ez ment egész nap
. Este amikor Hayley bejött még beszélgettünk egy kicsit, majd nyugovóra tértünk.

Reggel a próbák újra elkezdődtek. Hayley lovagja egyből kiszúrta őt, majd intett nekünk. Gyorsan lepakoltunk és csatlakoztunk a többiekhez. Kiderült, hogy az eheti sztárfellépő Cheryl Cole lesz, így újabb válogatás következett, amibe mi megint bekerültünk. Ma nagyon lazák voltak a próbák, így hamar elengedtek minket. Már éppen léptünk volna ki az ajtón, de Hallie-t megállította az a srác.
- Sziasztok.
- Szia. – köszöntem vissza.
- Nem bánod, ha elrabolom egy kicsit a barátnődet? – kérdezte.
- Nem. – mondtam könnyedén, mire Hayley szúrós tekintettel nézett rá. De hova gondol, hogy majd megmentem a helyzettől? Dehogy is. Pont jó ez így neki.
- Köszi. – mosolygott, majd lemaradtak.

Gyorsan felrohantam a szobánkba, lepakoltam a cuccom és már rohantam is vissza le Zayn-nel próbálni.
Késett, ami meglepett. Sose késett.. már éppen hívni akartam, amikor betoppant a terembe.
- Annyira sajnálom, csak tudod.. – kezdte a mentegetőzést.
- Tudom, sajnálod. Dolgod volt. De mégis hogy képzeled, hogy késel? - vágtam a fejéhez elég szigorú hangnembe. Szemei kikerekedtek a meglepettségtől, és hebegni kezdett. – Nyugi már, csak vicceltem. – nevettem el a végén magam.
- Ez nem volt vicces, ugye tudod? – kérdezte. – Ezért most kapni fogsz! – majd egy huncut mosollyal az arcán közeledni kezdett. 
- Zayn mégis mire készülsz? - elkezdtem hátrálni, de esélyem se volt a menekülésre, hirtelen elkapott és ahol ért csikizni kezdett. - Zayn, hagyd abba! - annyira kapálóztam, hogy a végén elestünk, és ő pont rám esett. Kihasználva a helyzetet, hogy a súlya alatt tehetetlen vagyok még jobban csikizett.
- Jól van Malik, elég lesz. Szállj le rólam! - próbáltam kipréselni a hangokat, de elég nehezemre esett. Könyörgésemnek köszönhetően megpuhult a szíve, de még mindig rajtam tehénkedett. - Zayn Javadd Malik. Komolyan mondtam, hogy szállj le rólam. Nehéz vagy.
- Nah, ezzel most a lelkembe tiportál. - nyavalygott és próbált sértődött fejet vágni, már amennyire sikerült neki.
- Jaj de sajnálom. - mondtam gúnyosan, mire ő felemelte a kezét egy újabb csikizésre utalva. - Jól van, jól van. Bocsánat. - hadartam el gyorsan, annak reményében, hogy megúszom.
- Bocsánatkérés elfogadva. - majd kifújtam a levegőt.
- Szerintem ideje lenne elkezdeni a próbát.
- Szerintem is. - válaszolta majd felpattant. - Gyere. - és nyújtotta a kezét nekem.
***
Próbák után átmentem a srácokhoz, ahol Louis kicsit furán viselkedett. De persze Hayley is, bár az ő részét megértem. Találkozó az álompasival. Olyan 4 körül le is lépett, majd Liam, Niall, Harry és Zayn kimentek a konyhába, én pedig kihasználva azt, hogy kettesbe maradtunk Lou-val a lényegre törtem.
- Louis, mi a baj? - semmi reakció, teljesen magába fordult. - Louis! - szóltam rá hangosabban, amikor hirtelen felkapta a fejét.
- Hmm?
- Baj van? - kérdeztem rá újra.
- Nem.. nincs semmi baj. - majd kifújta az eddig bent tartott levegőt.
- Túl jól ismerlek már. Ugye tudod, hogy bennem megbízhatsz?
- Persze, de komolyan nincs semmi baj. - majd újra jött a szokásos magamba fordulok és nem mondok el semmit viselkedése.
- Még mindig nem hiszek neked BooBear. - erre a kijelentésemre már neki is megjelent egy halvány mosoly az arcán.
- Ezt meg ne halljam még egyszer, mert.. - kezdte a fenyegetést, de én közbe vágtam.
- Mert mi lesz BooBear? Halálra szurkálsz egy répával? - majd bevetettem a kiskutyanézésemet.
- Jól van kislány, te akartad! - majd az ő arcán elterült egy huncut vigyor és ő is csikizésbe kezdett. A hangos sikítozásomra a konyhában ügyködő srácok is felfigyeltek. Hirtelen berontottak a szobába, mire Louis abbahagyta és amíg ő a srácokra figyelt kihasználtam az alkalmat és a fejéhez vágtam egy párnát, mire ő leesett az ágyról.
- Ezt neked BooBear. - erre a kijelentésemre a srácok már sírtak a röhögéstől.
- Ezzel még nincs vége. - mint egy durcás kis srác nézett rám, én meg a "jaj de félek" nézésemmel tekintettem rá.


A srácok kitalálták, hogy csináljunk egy kisebb bulit. Persze mindenki benne volt, kivéve én mivel a próbák holnap kezdődnek csak el úgy igazán. Egy ideig próbáltak megfűzni, de nem nagyon ment nekik... végül mégis beleegyeztem. Ennek örömére Harry előkapott egy üveg Jack Daniels-t meg még pár üveg bort, majd a laptopon elkeztünk karaoke-zni. Hatalmas volt a hangulat, majd olyan 8 felé lehetett, amikor Louis kitalálta, hogy üvegezzünk. Benne voltam, de közbe féltem.. két eléggé ittas állapotban + két kevésbé ittas srác társaságában kissé ijesztő tud lenni. Őrültebbnél őrültebb feladatokat találtak ki a srácok. Harry-nek pl borsot kellett felszippantania, Liam-nek pedig kanállal kellett ennie. Szegényeket annyira sajnáltam, Harry vagy fél óráig tüsszögött, Liamről meg ne is beszéljünk. Louis következett és ekkor eszembe jutott, a csikis eset utáni mondata, itt kicsit megijedtem, de biztos voltam benne, hogy semmi olyanba nem vinne bele. Az üveg vége Zayn felé mutatott, majd rápillantottam Lou-ra akinek megint az a huncut vigyor terült el az arcán. Huncut vigyor és ittas Louis, ebből jó már nem sülhet ki.
- Jól van Zayn. Felelsz vagy mersz? - kérdezte
- Merek. - vágta rá egyből Zayn mire Lou újra elvigyorodott.
- Hmm. Akkor Zayn, csókold meg Sam-et. - vágta rá tök komolyan.
- Hogy mi?! Louis neked elvette a maradék józan eszed a pia. - emeltem fel a hangom a mondat végére és kétségbeesetten Zayn-re néztem, akit szintén sokkolt Louis kijelentése.
- Na megcsináljátok, vagy jöhet a büntető? Higgyétek el, tudok még rosszabbat is. - ezután a mondata után újra Zayn-re néztem annak reményében, hogy bevállalja a büntetőt, de nem. Felállt és odajött hozzám. Mélyen a szemébe néztem, majd ő halványan elmosolyodott. Közelebb hajolt és a fülembe súgta, "Bízz bennem.". Erre én még kétségbeesettebb arcot vágtam mire ő csak elmosolyodott. Arcomat kezei közé fogta, majd gyengéden felé fordította. Arca lassan közeledett és én pedig éreztem, hogy elvörösödök. Bíztam Zayn-be, vagyis ebben a pillanatban már csak reménykedtem benne, hogy észbe kap, mármint ugye nekem ott van Greg neki meg Geneva. Amikor megéreztem forró leheletét ajkaimon az a pici bizalmam hirtelen elillant. Tudtam, hogy nem helyes és lépnem kellene, de hirtelen arra se volt elég erőm, hogy ellökjem magamtól. Lassan kifújta a levegőt és én is ugyanezt tettem. Vett egy nagy levegőt majd megszüntetve a köztünk lévő kis távolságot egy apró puszit lehelt a szám sarkába, majd eltávolodott. Meglepődtem, de meg is könnyebbültem. A srácok kikerekedett szemekkel néztek ránk, mire mi egymásra néztünk és elnevettük magunkat. Ekkor még csak Niall-nek és Liam-nek esett le, hogy nem volt semmi olyan, majd amikor a másik két jómadárnak is leesett teljesen felháborodtak rajta, aminek az lett a vége, hogy a banda már megint sírt a röhögéstől.


Még egy ideig elvoltunk a srácokkal, majd úgy 11 felé elbúcsúztam tőlük. A szobába felérve Hayley még nem volt bent. Gyorsan lefürödtem majd bebújtam az ágyba. Nagyon kifárasztottak a srácok így gondoltam, hamar elalszok. Már majdnem elaludtam, amikor az ajtó nyitódására lettem figyelmes. Felkapcsoltam a lámpát, erre Hayley semmi köszönés nélkül bejelentette:
- Mesélnem kell!

3 megjegyzés:

  1. imádtam ezt a részt is. kiváncsi vagyok mit akar mesélni Hayley :DD folytatást :DD

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    Húú, ez az egyik kedvenc történetem, bár csak tegnap találtam rá. :$ <3
    Imádom! Ez a rész is tökéletes lett!:D Louis-nak tuti tetszik Hayley :) De édes!:)
    Bár neki most ott van Collin :\ A helyébe nem tudom kit választanék...:D Midkettő ahhw.! :D
    Danielle és Liam is irtó édesek :D
    Amúgy megjegyzem a bandából Louis a kedvencem ;)
    Lányok! Még egy valami :) Louis-t nem "Luisz"-nak ejtjük, hanem "Lui"-nak :) Tehát nem Louis-sal, hanem Louis-val :)
    Folytatást! :DDDD
    xoxo <3

    VálaszTörlés
  3. Örülünk, hogy tetszik és köszönjük :) Mostantól jobban odafigyelünk, arra hogy hogyan írjuk :D

    VálaszTörlés