2012. február 7., kedd

2. rész - Sajnálom

És már meg is hoztuk a következő részt, remélem tetszeni fog :)
Angel



Csak feküdtem és néztem a sötétségbe. Gondolataim ezerfelé cikáztak fejemben, nem tudtam rendet teremteni. Az a verseny, ahol megismertem Hayley-t örök emlék marad számomra. Nemcsak Hayley miatt, hanem az ott szerzett tapasztalatok, élmények miatt is… és persze Greg miatt is. Anélkül a verseny nélkül talán sose ismertem volna meg őket, és ennek már 2 éve.

Most 2 év elteltével itt állunk egy hatalmas lehetőség előtt. Holnap lesz a nagy nap.
Egyszerűen nem tudok aludni, ahányszor a holnapi napra gondolok a gyomrom számtalanszor görcsbe rándul.
Már vagy két órája csak forgolódtam az ágyamban, mire feladtam a küzdelmet. Megfogtam az ipodomat és kedvenc számomra kapcsoltam, majd hamarosan elnyomott az álom.

Másnap korán felkeltem, de csak forgolódtam, visszaaludni nem sikerült. Már egy órája szenvedhettem, mikor hirtelen csengetést hallottam. Gyorsan összeszedtem magam és lerohantam. Greg volt az. Anyu már beengedte, és a konyhában beszélgettek.
 Jó reggelt! – köszöntem és közbe adtam egy puszit anyának, majd mire fordultam volna Greghez, két kar fonódott a derekam köré, és arcát nyakamba temetve, apró puszikat adott rá.
-Jó reggelt! – suttogta a nyakamba, mire engem átjárt az a kellemes érzés, és megremegtem. Ezt ő is megérezhette, mert éreztem, hogy elmosolyodik.
- Jó reggelt! – válaszoltam. Megfordultam és egy lágy csókot váltottunk. Mire anya csak megköszörülte a torkát.
- Izgulsz a mai nap miatt? – kérdezte. Mire éreztem, hogy Greg karjai megfeszültek, és arcán nem láttam semmiféle érzelmet. Próbáltam semmibe venni a reakcióját, nem akartam egy újabb vitát emiatt.
-  Rettenetesen, alig aludtam valamit. Tényleg, mennyi ez idő? Jézusom, el fogok késni!
Ezzel a mondattal már ki is szakítottam magam Greg karjai közül és rohantam fel a szobámba. Még hallottam, egy a hangját.. tudom, hogy nagyon nem örül neki, mert ha bejutunk, amit persze nagyon remélek, sokáig leszünk távol egymástól, és ő ezt nem szeretné. De nekem ez egy hatalmas lehetőség, és bármennyire is szeretem, miatta ezt nem fogom kihagyni.

***

Miután végeztem a készülődéssel, anyáék a nappaliban ültek, valami rajzfilmet néztek.. Én megálltam az ajtóban, és onnan figyeltem őket, amikor dudálást hallottam. Hayley-ék voltak azok, pont időben. Izgatottságomban el se köszöntem, csak kapkodtam magamra a cuccaimat. Mire végeztem ők már az ajtóban vártak.
-  Sok sikert lányok és vigyázzatok az úton! – mondta anya, majd odafordultam Greghez.
-   Figyelj, nem szeretném, ha… - hirtelen megölelt, arcomat nyakába temettem.
-  Sajnálom… önző voltam, nem törődtem a te álmaiddal. Tudom, hogy ez fontos számodra és sok sikert kívánok hozzá.
- Köszönöm. – majd egy csókot lehelt ajkaimra.

***

Odaléptem barátnőmhöz, teljesen szótlanul. Láttam rajta, hogy nem érti a helyzetet, teljesen össze volt zavarodva.
-Hallie! – sikítottam a nyakába ugorva.
- Jézusom Sam, a frászt hoztad rám! – mondta nevetve, mire én is felnevettem.
- Akkor indulunk, vagy mi lesz? - amire persze az volt a válasz, hogy már ki is kapta a kezemből a táskámat és tuszkolt befelé a kocsiba.. na igen, nem is ő lenne. Egész úton baromkodtunk, vagyis ez volt a terveink között, ám mindkettőnket elnyomott az álom.

***

Megérkeztünk! El se tudom hinni, ez tényleg az X-faktor studiója. Csak mentem előre, azt se figyeltem, hogy Hayley merre van. Ám hirtelen éreztem, hogy valakinek nekiütköztem, és abban a pillanatban a földön kötöttem ki.
- Jaj, annyira sajnálom! Jól vagy? – rekedtes, ám mégis kellemes hangon kérdezte tőlem az illető, és mire keltem volna fel, két kéz ragadott meg és húzott fel. Felnéztem és egy gyönyörű barna szempárral találtam szembe magam, tele volt aggodalommal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése