2012. február 4., szombat

This is our story.


Sose voltam a figyelem középpontjában, mindig is visszahúzódó személyiség voltam. Egy szerény kislány, aki mert nagyokat álmodni… aztán, ha a remény elveszett, összetört. Mindig is érzékeny voltam, ezért bőven kaptam is a piszkálódásokat. Eleinte magamra vettem, de a későbbiekben megtanultam vele élni. Sokszor kihasználtak, megbántottak, átvertek...összetörték a szívem. Minden nap magamra festem az álarcot, ami azt mutatja, hogy felhőtlen az életem és boldog vagyok, pedig nem.
Ez egészen addig tartott, amíg valahogy eltévedtem. Nem tudom hogyan kerültem oda, csak bolyongtam London utcáin. Hirtelen zenét halottam és követni kezdtem a hangot. Egy graffitikkel teli festett ajtó mögül hallottam a zenét. Óvatosan benyitottam és egy táncterembe léptem. Elképesztően nézett ki, egyből beleszerettem a helybe.
Sose gondoltam volna, hogy majd egyszer táncolni fogok.. egész életembe abban a tévhitben éltem, hogy falábam van, egészen addig, amíg Ash rám nem talált. Azóta a tánc a mindenem. Anélkül nem tudom mit csinálnék, én a táncon keresztül tudom magam kifejezni, az érzéseimet… mindent. Ez hozta ki belőlem az igazi Samantha Aureer-t.


Hayley Kelway. Egy átlagos lány, egy átlagos élettel. Vagy mégsem? Az apukám az ország legjobb sebésze, az anyukám film előzetes tervező. Mivel gazdagok vagyunk mindenki azt hiszi, hogy beképzelt, elkényeztetett, apuci kislánya vagyok. Az igazság viszont az, hogy csak egy lány voltam, aki lóg a levegőben. Fogalma se volt merre menjen, merre tartson, csak sodródott az árral. De ez csak addig tartott még nem találkoztam az igazi szerelemmel… a tánccal.
A tánc mindent megváltoztatott. Tudtam, hogy az életem következő fejezeteit a tánc fogja megváltoztatni. Az érzéseimet szinte csak a táncon keresztül tudom kifejezni. Tánc nélkül el sem tudnám képzelni az életem. Nem számít milyen zenére, hogyan, és milyen stílusban táncolok, csak csináljam. Egy igazi szenvedélyes táncos lány… ez vagyok én.

Britta & Angel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése